• Gratis verzending boven de €50
  • Snelle service en levering
  • De hipste kleding uit de regio
  • Al 20 jaar ervaring :)

Bestellingen en leveringen

VEEL GESTELDE VRAGEN

Ik kan bij een product geen maat kiezen
Onze voorraad is gekoppeld aan de site, dus als het product in jouw maat niet meer op de site staat is het helaas uitverkocht! Maar het gebeurt zo nu en dan dat orders gecanceld worden en dat die producten weer terug in de voorraad komen. Als producten in een winkelmandje niet worden afgerekend komen de producten weer
terug in de online verkoopvoorraad. Soms restocken we producten, wanneer dit gebeurt weet je dit als eerst doormiddel van de nieuwsbrief of Facebook. Dus blijf checken.

Ik wil mijn product ruilen
Je kunt bestellingen binnen 8 dagen ruilen door een mail te sturen naar info@bengelsenko.nl. (Zie ook het onderdeel ruilen en retournering)

Ik wil mijn product terug sturen
Je kunt bestellingen binnen 8 dagen retour sturen naar ons adres: Haarstraat 15, 7462 AK Rijssen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij het tegoed binnen 3 werkdagen retour storten.

Contactgegevens van Bengels en Ko
Je kan ons via e-mail bereiken via: info@bengelsenko.nl Telefonisch zijn we tijdens onze openingstijden bereikbaar op het nummer: 0548-541781. Het adres voor ruil- of
retourpakketjes is Bengels en Ko | Haarstraat 15 | 7462 AK | Rijssen

BETALING

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Helaas kunnen we niet voorkomen dat onze mails soms in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via mail of telefoon. Bij betalingen via IDeal wordt de bevestiging direct verzonden. Is dit niet het geval neem dan even contact op met ons via email of telefoon via info@bengelsenko.nl of 0548-541781

Hoe kan ik betalen
Bij ons is er 1 betaalmogelijkheid,namelijk via iDeal. Deze betaling is een snelle betaalmethode. De betaling komt direct bij ons binnen en de bestelling wordt meteen verwerkt. Een andere betaalmogelijkheid is betaling in de winkel. Deze optie kan alleen geselecteerd worden als u het pakket in de winkel komt afhalen.

RUILEN EN RETOURNEREN

Ik heb een verkeerd product ontvangen
We doen ons uiterste best om elke bestelling zo goed mogelijk uit te voeren, maar jammer genoeg gaat het soms mis. In dit geval vragen we om even contact op te nemen met ons. Wij zullen er dan voor zorgen dat het juiste product alsnog kosteloos geleverd zal worden.

Het product past niet
Wil je het product ruilen dan kun je contact opnemen met ons door een mail te sturen naar info@bengelsenko.nl. Daarin geef je aan wat je wil retourneren en welk bestelling nummer jouw bestelling had. Let op dat je dit wel doet binnen 8 dagen nadat je het product ontvangen hebt en zorg ervoor dat je het verstuurd binnen 5
dagen na het aanmelden van de retour.

Ik wil mijn product ruilen
Wil je het product ruilen dan kun je contact opnemen door ons een mail te sturen naar info@bengelsenko.nl. Daarin geef je aan wat je wil retourneren en welke bestellingnummer jouw bestelling had. Let op dat je dit wel doet binnen 8 dagen nadat je het product ontvangen hebt en zorg ervoor dat je het verstuurd binnen 5 dagen na het aanmelden van de retour.

BEZORGEN

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven
Controleer je adres bij het invullen van de gegevens altijd goed! Zie je in de bevestigingsemail toch dat er een verkeerd afleveradres staat, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of email. Let op! Als je eenmaal de email met bevestiging van verzending hebt gekregen, is je order al op de post. Dan
is het dus al te laat om het adres te corrigeren en zullen we moeten wachten tot het terugkomt. Wij zullen dan contact opnemen als het pakket bij ons terug is en een afspraak maken om het opnieuw te versturen.

Hoe lang duurt het voordat jullie versturen
Bestellingen die voor 17.00 uur met Ideal worden besteld, worden binnen 2 werkdagen verzonden

Hoe worden mijn pakketjes verzonden?
In een normaal geval worden pakketjesnverzonden met de pakketdienst van Post NL. Kleinere pakketjes worden met de normale post van Post NL verzonden. Deze pakketten passen gewoon door de brievenbus. Normaal gesproken worden de pakketten aangeboden op de dag nadat de bevestigingsmail van de verzending is verstuurd. Helaas kunnen de pakketdiensten deze levertijd van één dag niet altijd garanderen, maar in 99% van de gevallen zal dit wel gewoon lukken. Wat zijn de bezorgkosten? Bij Bengels en Ko kun je ervoor kiezen het pakket op
te halen in de winkel, of we bieden de mogelijkheid om het te versturen via Post NL. Als jij ervoor kiest om het te laten versturen (binnen Nederland) via Post NL zijn de kosten €3,50. Maar belangrijker is dat orders boven de €50,- gratis worden verstuurd. In de hierna genoemde landen zijn de verzendkosten €7,50. België, Luxemburg, Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (inclusief. Balearen, excl. Canarische eilanden), Verenigd Koninkrijk (exclusief Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden.

Uw winkelwagen is leeg